سایر پروژه های وِندُر

1. مشارکت در تحقیقات پروژه ی سامانه ارتباطی مسافران متروی تهران که طبق نظر سنجی های انجام شده در مناطق 3 ، 11 ، 12 ، 19 و 5 تهران رضایت 87% مخاطبان را در بر داشته است که به همین سبب مورد ستایش مدیران خطوط متروی تهران قرار گرفت.
2. مشاوره در پیاده سازی وب سایت متروی تهران .
3. طرح ریزی پایگاه خدمات مسافرین به سفارش متروی تهران که باعث افزایش رضایت مندی مشتریان و همچنین به ازعان مدیران اجرایی مترو باعث افزایش 43% ی سرعت انتقال اطلاعات و کاهش 36% ی هزینه های سر بار شده است .
4. طرح ریزی و پیاده سازی سیستم هوشمند مدیریت ورزشی که به عنوان یک مرجع مالی ، اداری ، توسعه سازمانی ، استاندارد های ورزشی و ... میتواند عمل کند . این سامانه امکان مدیریت تمام سالن های ورزشی ، وظایف کارمندان ، امکان ثبت نام مشتریان و نظارت از سوی اساتید و ... میباشد که هم اکنون در مجموعه های ، عرفان ، پدیده سبز ، سرخ پوشان ، مشهد و بسیاری از مجموعه های دیگر در حال بهره برداری میباشد. طبق بررسی های انجام شده توسط تیم کارشناسی بازخورد نرم افزار شرکت وِندُر و مدیران مالی و داخلی مجموعه های ورزشی فوق الذکر در 6 ماه اول راه اندازی سامانه 89% مشتریان مایل به استفاده از این سیستم بوده اند و هزینه های جاری تا 66% کاهش پیدا کرده است.
5. طراحی و پیاده سازی سامانه GIS برای انجمن پژوهشگران گیاهان دارویی کارناتاکا
6. سامانه جامع جمع آوری اطلاعات گیاهان درمانی و دسته بندی اطلاعات با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و پس از 3 سال تحقیق و مطالعه در بین بانک های اطلاعاتی دنیا.
7. تولید نرم افزار جامع نقشه های بر پایه تکنولوژی GIS برای سازمان جنگل ها ایالت کارناتاکا که این سازمان را در میان سازمانهای آسیایی متمایز ساخت . این سامانه تمام اطلاعات جغرافیایی کشور را با استفاده از نقشه های دقیق ماهواره ای جمع آوری و نقشه های چند لایه را با محتواهای مختلف تولید میکند. این سامانه امکان به روز رسانی به صورت خودکار را دارا می¬باشد و با استفاده از رباتهای طراحی شده در نرم افزار اطلاعات از سطح وب و مراجع معتبر جمع آوری و سامانه را به روز میکند.
8. مشاوره و اجرای سامانه ارتباطی پتروشیمی خارک
9. نرم افزار سایت ساز وِندُر ، تولید شده با تکنولوژی فریم ورک زند که ابزار های متنوعی را در اختیار کاربر برای تولید گرافیک و محتوای سایت قرار می دهد.
10. نرم افزار جامع ارسال پیامک که علاوه بر یک سامانه پیامک می توان از آن به عنوان یک CRM استفاده نمود. این سامانه پس از تحقیقات متوالی در این بازار توسط تیم تخصصی نرم افزار تولید شد که با وجود بازار بسیار شلوغ سامانه های پیامکی ، همچنان جایگاه قدرتمند خود را حفظ نموده است . این سامانه ابزار های قدرتمندی جهت ارتباط مشتریان با پشتیبانهای شرکت ، بازریابان ، مدیران فروش ، اعضای تیم فنی ، نمایندگان فروش شهرستان ها و ... دارا می باشد.
11. نرم افزار برگزاری مسابقات جامع کشوری شرکت راهیان سلامت برای مسابقات میان همزمان 3 میلیون کاربر به صورت پیامکی که طبق آمار بخش پژوهش این شرکت ، 98% این کاربران به 12 سوال متوالی پاسخ داده اند که میتوان آماری در حدود 35 میلیون دریافت و نزدیک به 70میلیون عدد ارسال را ارایه کرد.
12. نرم افزار قرعه کشی شرکت اندیشه برتر سازان که با توان دریافت 400هزار پیامک در لحظه کد محصولات را از مشتری دریافت ، پس از امتیاز دهی بر اساس الگوریتم های ورودی ، تعدادی از مخاطبین را به عنوان برنده معرفی میکند.
13. نرم افزار پشتیبان گارانتی محصولات شرکت پیستون ایران با تولید 5 میلیون کد در سال جهت تطابق کد محصول و اعلام مدت اعتبار پشتیبانی.
14. تولید نرم افزار ارسال پیامک برای کشور افغانستان و بر اساس تحقیقات نیاز بازار این کشور که در حال حاظر با 4 اپراتور مخابراتی این کشور در حال فعالیت می باشد. بر اساس گزارشات این سامانه تنها سامانه ارایه خدمات ارسال پیامک می باشد که به صورت سراسری در حال فعالیت می باشد.
15. سامانه مدیریت آموزش جهت ارتباط اساتید با دانشجویان به سفارش شرکت پیشگامان تدبیر گستر ویژه آموزش از راه دور تولید شده است که به ازعان مدیران شرکت مذکور تعداد دانشجویان این موسسه را تا 460% افزایش داده است. این نرم افزار قابلیت برگزاری کلاسهای همزمان را تا 140 کاربر در یک کلاس را داراست.
16. نرم افزار اطلاع رسانی مشاغل وِندُر(پایگاه اطلاع رسانی مشاغل ایران) که یک بانک جامع از اصناف مختلف در سراسر کشور جمع آوری و امکان تبلیغات ، طبقه بندی خدمات ، ارتباط میان صنوف مختلف و بستری مناسب برای کار آفرینان را ایجاد نموده است.
17. برگزاری سامانه تبلیغات هوشمند در جزیره کیش در نوروز در بین بیش از 980 هزار مسافر در مراکز فروش جزیره به سفارش شرکت پویش داده نوین جهت هماهنگ سازی تمام بازارهای فروش برای تبلیغات که در حدود 68% از مجتمع های تجاری از این سامانه استفاده نمودند و طبق نظر سنجی های کارشناسان شرکت مذکور رضایت 89 % مسافران را به همراه داشت.