احراز اصالت کالا

احراز و نیز سنجش اصالت کالا ، فِعلی است که در نتیجه آن کالای تقلبی از اصل ، توسط مصرف کننده شناسایی می شود. بدین وسیله ارزش برند کالای مربوطه برای مشتریان و سایر ذی نفعان باقی و یا حتی افزایش می‌یابد. محققین یکی از شاخص های حفظ ارزش یک برند را به طور معناداری مرتبط با امکان استعلام اصالت کالاهای منسوب به آن برند می‌دانند و بر اهمیت ایجاد چنین ارتباطی تاکید ویژه دارند.

حال به این موضوع میپردازیم که احراز اصالت کالا چه معیارهایی می بایست داشته باشد :
1- امکان احراز همه جانبه ، جامع و 360 درجه باشد .
2- اطلاعات مبنی بر اصالت یکپارچه باشد .
3- سهل الوصول ، کاربردی و بروز باشد .
4- متناسب با رفتار مصرف کننده باشد .
5- تم های اطلاعاتی متناسب با برند باشند
6- راهکارهای احراز در یک تیم تخصصی و حرفه ای تدوین شده باشد .

در سامانه احراز اصالت کالا ، نقطه شروع فرایند از نصب برچسب اصالت بر روی جعبه کالا شروع می شود . سپس با روانه کالا به بازار این امکان را برای مصرف کننده فراهم می کند که در سه بستر زیر و با ارسال کد به سامانه از اصالت کالا اطمینان حاصل نماید.
1- احراز اصالت در بستر پیامک
2- احراز اصالت در بستر اینترنت
3- احراز اصالت در بستر تلگرام

برچسب اصالت کالا

سرویس وِندُر قابلیت صدور اتوماتیک برچسب اصالت را که شامل کد اصالت کالا ، لوگو و برند عرضه کننده ، QRcode آدرس اختصاصی شناسنامه الکترونیک کالای مذکور و شماره سامانه پیامکی میباشد را ارائه نموده است. این برچسب به ازای هر قلم کالای تولید شده بصورت اختصاصی صادر میشود.
سامانه به ازای هر قلم کالای تولید شده یک برچسب صادر مینماید که پس از چاپ بر روی محصول درج و سهولت در فرآیند سنجش اصالت را برای مخاطب ایجاد میشود.

قابلیت های سامانه

1-امکان صدور نامحدود کد اصالت
2-درج لوگو در برچسب
3-درج آدرس مستقیم شناسنامه محصول
4-ورود گروهی کد های اصالت
5-صدور گروهی برچسب ها

ربات تلگرام

تلاش برای معرفی خدمات و محصولات به جامعه مخاطب یکی از اصلی ترین دغدغه های هر کسب وکاری برای افزایش تقاضا میباشد. در این میان روش های متعددی در بازه های زمانی مختلف توسط صاحبان مشاغل بکار گرفته شده است که بدون شک در حال حاضر شبکه های اجتماعی دست برتر را دارند .
تلگرام ، محبوب ترین شبکه اجتماعی فعلی ، با در اختیار گذاشتن ابزار های نشر اطلاعات با کاربری آسان فضای مطلوبی را ترویج خدمات و محصولات در بین عموم مردم فراهم نموده که این اقدام باعث افزایش رونق در بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط شده است.

مزایای ربات تلگرام

1-امکان مدیریت و جمع آوری اطلاعات (با تایید مخاطب) کاربران
2-امکان دسته بندی محصولات و خدمات و جلوگیری از سردرگمی کاربر
3-معرفی کالای مورد نظر کاربر به وی بدون نیاز به اپراتور
4-امکان ایجاد ارتباطی دو طرفه
5-امکان ارسال درخواست مشاوره و یا خرید توسط کاربر
6-امکان جذب مشتری و افزایش میزان فروش
7-دسترسی آسان به هویت محصولات

باشگاه مشتریان

یکی از پرکاربرد ترین ابزار ها برای هر سازمان ، امکان جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مشتریان میباشد تا از این طریق علاوه بر اطلاع رسانی های مستمر و ارسال آفرهای فروش کالا و خدمات ، بتوانند گزارشات دقیقی از میزان فعالیت آنها بدست آورند. از همین رو سرویس وِندُر با ارزیابی ها و تحقیقات صورت گرفته ، اقدام به طراحی باشگاه مشتریان در بستر ربات تلگرام نموده است که میتواند اطلاعات مشتریان عضو شده در ربات تلگرام را به شما نمایش دهد. در ادامه این سامانه گزارشی از فعالیت ها و تراکنش های مشتریان ارائه میدهد تا مطلع شوید هر مشتری چه خرید ها و اقداماتی را در سامانه شما انجام داده است.
کاربرد این ابزار به همین جا ختم نمیشود و شما قادر خواهید بود با استفاده از ابزار های اطلاع رسانی موجود در سامانه برای آنها پیامک و ایمیل نیز ارسال کنید.